איך לבחור חברת ניקיון מוצלחת?

תוכן עניינים

מאת מומחי אתר www.t.co.il

יש המון חברות ניקיון, נהדרות, מקצועיות, אמינות וטובות במלאכתן. מתוך כל ההיצע הזה, מה נבחר? ובכן, בכתבה זו נעלה כמה שאלות שיכולות לכוון את הבחירה.

 

שלב ההצעה

ראשית כל, כאשר מבקשים לבחור בחברת ניקיון, הרי שישנו שלב המקדים לבחירה – שלב של סיפוק מידע, מצד הלקוח, עבור חברת הניקיון – לגבי ואודות הבית/הנכס המתבקש. המידע שיימסר יהיה אזורי הניקיון, החפצים, וכיוצא בזה. ועל כן, לאחר שיקוף המצב – אפשר לקבל הצעה כתובה מחברת הניקיון, שיש בה זמני ניקיון, שירותי ניקיון, עלויות – וכיוצא בזה. ייתכן, ויהיה זה נבון לבדוק באם חברת ניקיון בראשון לציון למשל, מגיעה אישית למקום המדובר, כדי לבדוק מה היא יכולה להציע בנידון.

על כן, ההצעה עצמה – כבר יכולה לספק לנו סממן, באם מתחשק לנו לבחור בחברת הניקיון או שלאו. אם חברת הניקיון מגדילה ראש ומגיעה לנכס כדי לראות אותו באופן אישי, ואם היא מציעה שירותים מתאימים, או כאלה שנתפשים מתאימים – עוד בשלב ההצעה. ואם היא משדרת ביטחון, מקצועיות ותחושת מסוגלות, עוד בשלב זה. וכמובן – באם התמחור, הולם את הרצון של הלקוח, ומתאים לתקציב המתבקש.

חברות ניקיון מקצועיות, כנראה יבקשו לדעת מה סוג הריצוף בנכס, ואם יש סוגים אחרים של ריצוף, כמו פרקטים, שטיחים מקיר לקיר – וכיוצא בזה. כמו גם, באם ישנם חיפויי אריחים, קרמיקה וכיוצא בזה בחדרים רטובים כמו מקלחות, שירותים, מטבחים וכיוצא בזה. באם יש חלונות ומה מצבם ומתארם. באם יש כלים סניטריים כמו מקלחונים, אסלות, וכיוצא בזה. באם יש ארונות המתבקש לנקות, ומתארם. באם יש בקשה לעשות פוליש, ללטש רצפות, לעשות הדברה – וכיוצא בזה.

אם חברת הניקיון אוספת על כך נתונים, כדי לעשות עבודה ומלאכה נהדרת – לדעתנו, זה כבר סימן טוב, שיש לנו עסק עם מקצועיים, שלוקחים מלאכתם במשמעות. בשלב זה, חברת הניקיון יכולה להתמקד מאוד בלוחות הזמנים עבור יעדי ניקיון, כמו גם להבין מהו סדר גודל העלויות המעורב בפרויקט.

 

ניתן לשים לב לפרטים הבאים

עוד מאפיינים, שניתן לתת עליהם את הדעת, הם באם חברת הניקיון מנקה באופן יסודי ומספק – אפשר לשאול להמלצות, או לעשות תקופת ניסיון – כדי לאמוד את כך. יתרה מכך, באם חומרי הניקיון הינם איכותיים כמו גם אקולוגיים, כי בכל זאת מדובר בחומרים שלא רק שהאנשים במקום נחשפים אליהם, אלא גם אלו שמנקים את המוקם בו בזמן – נחשפים אליהם. על כן, האקולוגיות שלהם, הבטיחות הסביבתית – משמעותית כאן, לפחות מבחינתנו.

נוסף על כך, חומרים אקולוגיים, יכולים לשמור על המשטחים שנעשה בהם שימוש – כלומר, באם מחילים חומר על ספה, או על פאנל – הרי שחומר איכותי וטוב, יהא זה שישמור על איכות החומר, ולא ישפיע עליה לרעה, או יפגום בה בדרך כלשהי.

יתרה מכך, ייתכן שחברת ניקיון בתל אביב למשל, תציע ביטוח מקיף עבור הנכס שהיא מנקה – כדי לתמוך את הנכס לכדי שכבה ביטוחית נוספת.

כך או כך, טרם מתחילים את הניקיונות – אפשר לברר פרטים מסוימים, כמו וותק החברה, אמיניות, ניסיון – הן שלה, והן של מי שמנקה את הנכסים בפועל. ניתן עבור זה, כמובן לשאול להמלצות, וכמובן (או כנראה), לרדת למשרדים של החברה ולדבר עם הכוח הנמצא בזה. לקבל רושם אישי. כחלק מהדברים שניתן לברר, זה באם החברה משתדלת להעניק שירות טוב, ובאם היא עושה עבודות שהיא מורשית לבצע – כמו לדוגמה, שירותי הדברה, הם רק ברישיון מדביר.

על כן, הדרך לבחור בחברת ניקיון – יכולה לעבור דרך כך שאנחנו פוגשים באופן אישי, מקבלים רושם ישיר מהחברה ואנשיה, ורואים על פניו שישנה הבטחה והסכם להתקדם ביחד עם תיאום ציפיות ובהירות להמשך הדרך. תודה על קריאתך.

שאול פישל
שאול פישל

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!