איך תשמרו על הרצפה שלכם לאורך זמן?

תוכן עניינים

מחפשים טיפים לניקוי הרצפה והברקתה, ולשמירה על יופייה? הגעתם למקום הנכון. בואו ללמוד איך לשמור על הרצפה חלקה, יפה ומבריקה – לאורך שנים קדימה.

אין ספק שאחד מן המשטחים הרחבים ביותר החשופים בביתנו, הוא כמובן הרצפה שלנו. גם אם יש לכם שטיחים, עדיין כמעט תמיד יישארו שטחים נרחבים, אשר הרצפה תהיה חשופה בהם. לכן, ניקוי הרצפה הוא אולי החשוב והמשמעותי ביותר מבין תהליכי ניקוי הבית (כמו ניקוי רהיטים, שטיחים או כלים). ומסיבה זו, חשוב ורצוי מאוד לשמור על הרצפה נקייה ככל האפשר, וזאת כדי שגם לכם וגם לאורחים שלכם יהיה נעים לשהות ולהתהלך בביתכם, גם יחפים. ואם אתם אוהבים מראה של רצפה מבריקה, עד כדי כך שדמותכם משתקפת בה – גם לכך אפשר לדאוג באמצעות הזמנת שירותי פוליש.

איך לשמור על הרצפה לאורך זמן

אז כיצד נוכל לשמור על היופי והאיכות של הרצפה בביתנו – כך שהרצפה תישאר חלקה ויפה גם למשך שנים קדימה? להלן 3 טיפים מעולים, שיכולים לסייע לכם בכך:

  1. הזיזו את הרהיטים בבית באופן זהיר

כאשר אתם מזיזים ומעבירים רהיטים – כמו כיסאות, שולחנות או ספות – על ידי גרירתם על גבי הרצפה שלכם, זה פוגם באיכות הציפוי של הרצפה, וגורם להופעתן של שריטות עליה. מה שמכער מאוד את מראה הרצפה. ולכן, חשוב מאוד שתמעיטו בגרירת רהיטים כבדים על גבי הרצפה. ואם כבר אתם מזיזים רהיטים – הרימו אותם, והעבירו אותם בזהירות רבה.

  1. נקו אבק לעיתים קרובות ושטפו את הרצפה

אם אתם רוצים לשמור על הרצפה שלכם, או לנקות אותה, אתם יכולים להתחיל מניקוי האבק. עשו זאת על ידי טאטוא או באמצעות שואב אבק, והקפידו לבצע זאת לעיתים קרובות ככל שתוכלו. אפשר ורצוי לטאטא את הרצפה מדי יום, אך אם אינכם מספיקים לעשות זאת – גם אחת לכמה ימים זה בסדר. לאחר ניקוי האבק, הקפידו לשטוף את הרצפה עם מטליות לחות ייעודיות, או באמצעות סמרטוט רטוב וחומרי ניקוי.

  1. הזמינו שירותי פוליש לרצפה מדי שנה

חשוב שתדעו שאם אתם רוצים לשמור על ציפוי הרצפה ועל היופי והאיכות של הרצפה לאורך זמן, אז ניקוי עצמאי אינו מספיק. בשביל לנקות את הרצפה באופן יסודי, להחליקה משריטות ופגמים, ולשמור עליה למשך שנים קדימה – אתם חייבים להזמין פוליש לרצפה מידי תקופה (רצוי פעם בשנה). בנוסף, במידה ואתם מעוניינים במראה של רצפה מבריקה ביותר, עד כדי השתקפות – בדיוק כמו במבנים מפוארים כמו בנייני ממשלה או בתי מלון יוקרתיים – אז לשם כך אתם חייבים להזמין חברת פוליש מקצועית, כמו חברת הניקיון "פולישמן", שתבצע פוליש לרצפה אשר יגרום לרצפה להבריק.

שאול פישל
שאול פישל

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!