הדפסות תלת מימד לאנשי מקצוע

תוכן עניינים

בעולם משתנה ומתקדם כמו שלנו, אנחנו חייבים להתאים את עצמנו למציאות החדשה. רעיונות חדשניים, טכנולוגיות משנות עולם וסטארטאפים מדהימים שכל יום צצים על ידי מוחות מבריקים, צריכים כלים על מנת להתחיל ליזום ולרקום מציאות. המון מן הרעיונות הללו מיושמים על ידי הדפסות תלת מימד בטכנולוגיה חדשנית ומדויקת במיוחד- זאת ניתן לעשות דרך חברת המימד הרביעי!

 

מבטיחים לכם הדפסה איכותית ומדויקת

חברת המימד הרביעי הינה חברה המספקת שירותי תכנון, בניה ויצירה של דגמים מתלת מימד ברמה הכי גבוהה שיש. אנשי מקצוע כמו אדריכלים, רופאים, יזמים וגם חובבי פלסטיקה ויצירה יכולים לעשות שימוש רב בשירותים שלנו, שירותי הדפסת תלת מימד, המתמקדים ביצירה של מודלים איכותיים, מדויקים ועל פי כל הדרישות והצרכים של הלקוח!

 

קצת על הדפסת תלת מימד

מדפסות תלת מימד עושות שימוש במגוון של חומרי גלם שונים ובעלי תכונות שונות בהתאם לדרישות הפרויקט או המוצר אותו מבקשים לייצר. כל חומר מיועד לסוג אחר של בניה, כאשר פרמטרים הנלקחים בחשבון זה רמת קשיחות, רמת עמידות, טקסטורה, גימורים, יכולת שינויים וגילופים בעתיד ועוד.

 

סוגי הדפסות שונות בטכנולוגית תלת מימד

אחת השיטות המדויקות של שירותי הדפסת תלת מימד נקראת SLM, הנחשבת לנפוצה ביותר בקרב כל מי שרמת הדיוק והאופטימיזציה של המוצר נמצא בראש מעיינו ובעדיפות ראשונה. חומר הבסיס כולל אבקה מתכתית שנצרבת לכדי תוספת של שכבה במודל, וזאת בהקרנת קרן לייזר המסוגלת להגיע לדיוק על המילימטר.

שיטה פופולרית ולא פחות טובה הינה FDM, הנחשבת לפופולרית והנפוצה ביותר בתחום ההדפסות התלת מימדיות. בשיטה, המדפסת משתמשת בחוט פלסטיק מיוחד המחובר לראש ההזרקה במדפסת ופולט שכבת חוט דקה על גבי מיקום ההדפסה. שכבה אחר שכבה של חוטים, המודל נבנה באיטיות וביסודיות תוך שימוש במערכת צירים. החסרונות היחידים של השיטה הזו זה שהיא די איטית ולא תמיד מספקת תוצאה מדויקת ורצויה. מצד שני, המחיר של ההדפסה הזו זולה יותר לעומת השיטה המדויקת יותר, וכן ניתן לעשות שימוש במגוון רחב יותר של חומרי גלם.

 

שירותי הדפסה מעולים לכל לקוח לפי דרישותיו

שירותי הדפסת תלת מימד של חברת המימד הרביעי פתוחה לכל לקוח – פרטי או עסקי, והם נעשים ברמה המקצועית הבטוחה והמבטיחה ביותר. על פי הדרישות והצרכים של הפרויקט עליו אתם עובדים – מודל של בניין, כלי חדשני עליו תרשמו פטנט, דמויות גיבורי על מעולם הקומיקס או אפילו איברים של גוף האדם לצורך הדגמה בבית ספר לרפואה – חברת המימד הרביעי תבטיח כי המוצר יהיה מוכן לטעמכם ולפי הצרכים הספציפיים שלכם.

יש לכם רעיון חדשני ואתם צריכים ליצור אב טיפוס ראשוני כדי לבחון אותו? רוצים ליצור דגם של כלי במהלך לימודי ההנדסה שלכם? צרו קשר ותוך שעה אתם מקבלים הצעת מחיר משתלמת במיוחד!

 

שאול פישל
שאול פישל

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!