כל מה שצריך לדעת על פוליש לרצפה

תוכן עניינים

במבנים ציבוריים רבים – מרשויות ממשלתיות ועד למשרדי חברות – אחד הדברים הראשונים שימשכו את תשומת הלב שלנו יהיה הריצוף המבהיק והנוצץ. פוליש איכותי הוא שירות חובה על מנת לשמור על רמת נראות גבוהה של מבנים מסחריים וציבוריים. עם זאת, האם ידעתם שניתן להעניק את המראה האיכותי הזה גם לדירת המגורים שלך? בין אם הדירה עברה שיפוץ, אם נכנסתם לבית חדש או אם פשוט הגיע הזמן למתיחת פנים כללית, אלו כמה דברים שכדאי לדעת על עבודות פוליש.

מהו פוליש?

הפוליש הוא תהליך ניקוי הכולל קרצוף יסודי של הרצפה. ברוב המקרים, הפוליש יבוצע באמצעות מכונה מיוחדת בשילוב חומרי הברקה ייעודיים. קיימות היום בשוק מספר טכניקות פוליש במחירים משתנים. לכולן אלמנט אחד משותף – הן יצפו את הרצפה בשכבת מגן וישמרו אותה מבריקה ואחידה.

מתי נבצע פוליש?

אין כל הגבלה על התכיפות או הזמנים בהם נוכל לבצע עבודת פוליש בבית. ברוב המקרים, נהוג לבצע פוליש בבתי מגורים לעתים רחוקות ובהתאם למצב הרצפה. במרחבים ציבוריים בהם נעשה שימוש תכוף, סביר להניח שנזדקק לעבודת פוליש לעתים קרובות יותר. שריטות, שחיקה של הרצפה, אובדן הברק ולכלוכים שאינם יורדים בניקיון רגיל – כל אלו הן אינדיקציות לכך שהגיע הזמן להסתייע במומחים. כמובן שעם הכניסה לנכס חדש, מומלץ בחום להתחיל נקי עם רצפה שעברה פוליש.

מה עשוי להשפיע על עלות העבודה?

טווח המחירים עבור עבודות פוליש הוא רחב למדי. ישנם אלמנטים רבים המשפיעים על העלויות. חשוב שנזכור כי המחיר הגבוה ביותר אינו מעיד בהכרח על התוצאות הטובות ביותר. עם זאת, המחיר הנמוך ביותר בהחלט אמור וראוי לעורר את החשד שלנו. אלו כמה מהגורמים שישפיעו על העלויות.

  • מספר העובדים – חשוב לוודא מראש כמה פועלים יגיעו כחלק מהצוות. כל עובד נוסף מייקר את העבודה.
  • מצב הרצפה – ככל שהעבודה אינטנסיבית יותר ותדרוש יותר זמן, כך גם העלויות עשויות לזנק.
  • האם מדובר בדירה חדשה – כמובן שפוליש לדירה חדשה לרוב יהיה זול בהרבה מאשר פוליש לדירה שגרו בה לפני.

סוגי הפוליש

ישנן מספר טכניקות פוליש עיקריות בהן נעשה כיום שימוש.

  • פוליש ווקס – זוהי ללא ספק הטכניקה הנפוצה והוותיקה ביותר. הווקס אוטם את הרצפה ומותיר גימור מבריק. זוהי גם השיטה במחיר הנמוך ביותר.
  • פוליש קריסטלי – טכניקה זו משלבת חומר איכותי במיוחד המאפשר חדירה אל עומק המרצפת. בים היתרונות שנקבל עם הפוליש הקריסטלי ניתן למנות את העמידות הגבוהה לאורך שנים, המראה המבריק והאיכותי במיוחד ואת העובדה שעל אף הגימור החלק, הרצפה אינה חלקה ומסוכנת לאחר הפוליש.
  • פוליש אקרילי – זוהי שיטה ייחודית המיועדת למשטחי בטון בלבד. זוהי עבודת פוליש המתאימה לרחבות מרכזים לוגיסטיים, מפעלים ומרחבים אחרים העשויים בטון. החומר האקרילי המשמש לעבודה, מספק ציפוי ייחודי המבודד מחשמל.

שלושה יתרונות לשימוש בפוליש לרצפה

אין ספק שאם הגעת עד כאן, כבר התברר לך עד כמה פוליש יכול לשפר את מראה המבנה שלך בצורה משמעותית. אלו עוד כמה יתרונות בולטים שהופכים את התהליך הזה למשימת חובה בבית ובמשרד כאחד.

ניקוי מעמיק ויסודי

ישנם לכלוכים שלא יוסרו מהמרצפות, לא משנה כמה פעמים נשטוף אותן וכמה כוח נפעיל. מכונת הפוליש מאפשרת חדירה אל עומק המרצפת והסרה של לכלוכים עקשניים במיוחד באמצעות חומרים מיוחדים. התוצאות יהיו בולטות מאוד לעין.

תחזוקה לטווח ארוך

הפוליש שומר על עמידות המרצפות ומבטיח שנוכל ליהנות מהן לתקופה ארוכה. בשימוש קבוע, נוכל להיות בטוחים שגם אם נבחר להשכיר או למכור את הנכס בעתיד, נציג את הריצוף כשהוא במצב הטוב ביותר שלו.

לברק יוקרתי

כפי שאמרנו בהתחלה, המראה הנוצץ של הריצוף מותיר רושם מידי. עבודת פוליש תבטיח שנוכל ליהנות מהברק היוקרתי הזה גם במרחב הפרטי שלנו.

 

שאול פישל
שאול פישל

אנו מציעים פתרונות פוליש מתקדמים, המבוססים על טכנולוגיה חדשנית. צוות המומחים שלנו עובד במסירות כדי להבטיח שכל מוצר שלנו מספק את הברק, ההגנה והעמידות שלקוחותינו מחפשים.

התקשרו עכשיו!